چند روزه کلی مشغول دیدن سریالای پیشتازان فضای جدیدم!!

خیلی جذابه!!خیلی!!



کلیییییی امتحان ریخته رو سرم!!شنبه امتحان دیفرانسیل دارم!!

سه شنبه امتحان فیزیک دارم!!چهارشنبه هم فیزیولوژی

 میپرسه!!!😂😐



بچه های اتاق دیگ هر وقت یه رخداد نجومی و هر چیزی

 که کلا به آسمان مربوطه میبینن زود میان به من میگن بیا

 از این چیزا که دوست داری ببین!!


دیشب داشتم پیاز خورد میکردم تو آشپزخونه یهویی یکی

 از بچه ها اومد 

گفت بدووو بدووو ببین این چیه؟؟؟!!!


من گفتم یه سوسکی چیزی دیده داره داد و بیداد میکنه!!


اومدم اتاق گفت بیا تو بالکونو ببین او چیه تو آسمون!!!


یه ستاره ی پرنور که هر لحظه رنگش عوض میشد!!

درخشان تر از هرچیزی تو آسمون!!

!مکانش ثابت بود انگار هر 0/5 ثانیه تابشی از طیف های

قرمز و بنفش و سبز و زرد و ابی تشخیص داده میشد!!


کل واحد اومدن دیدن😂

به یه نفر گفتم گفتش احتمالا ستاره نبوده😐😐😐


ببخشید ینی من باز سفینه دیدم؟؟؟


اینم بگم که من قبلا تو شهر دانشجویی یه هواپیمای گرد تو آسمون دیدم!


باورکنین میچرخید و ارتفاعش خیلی پایین بود که تونستم بفهمم!!!


آدم فضایی!!من برم!!جدی گفتم!!من یه شاهد عینی ام😐